میزبان شوید


ثبت اقامتگاه

اقامتگاه خالی داری ثبت کن درآمد کسب کن

قوانین و شرایط میزبانی ۱) شرایط اختصاصی ایجاد حساب کاربری میزبان ۱- کاربر میزبان جهت ثبت و تایید اقامتگاه می بایست مدارک هویتی خود شامل تصاویر شناسنامه و کارت ملی، مدرکی مبنی بر مالکیت اقامتگاه و مجوزها مربوطه را برابر با واقعیت در سایت منزل شمال آپلود نمایند. ۲- میزبان می بایست تمامی تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را به صورت کامل و به شکلی که موجب ایجاد ابهام و مغایرت برای مهمان نشود را در منزل شمال قرار دهد. ۳- میزبان متعهد می‌گردد کلیه اطلاعات بارگذاری شده در سامانه منزل شمال مطابق با واقعیت بوده و در صورت تغییر در اطلاعات مالکیت و یا اقامتگاه اعم از تصاویر، هزینه اجاره، شرایط و امثالهم، اطلاعات را فوراً در منزل شمال به روز رسانی نماید و یا به واحد پشتیبانی منزل شمال اطلاع دهد. ۴- میزبان متعهد می‌گردد اطلاعات مربوط به احراز هویت شامل تصویر کارت ملی، سند مالکیت، قبض آب و برق و گاز و غیره را به درستی وارد کند و هرگونه جعل یا تخلف در این موارد پیگرد قانونی دارد. ۵- درصورتی که میزبان خود مالک نباشد، باید با اجازه مالک اقدام به اجاره دادن و ثبت اقامتگاه کند و اسناد مثبته شامل وکالت نامه را در سایت منزل شمال بارگذاری نماید؛ در غیر این صورت میزبان متخلف بوده و اقامتگاه وی تایید نخواهد شد و منزل شمال در این خصوص مسئولیتی ندارد. ۶- در راستای قوانین کشور، شماره حسابی که میزبان در منزل شمال  وارد می‌کند باید به نام شخص کاربر ثبت کننده اقامتگاه (میزبان) باشد. در غیر این صورت، مبلغ هزینه اجاره تا معرفی حساب به نام شخص کاربر میزبان نزد منزل شمال باقی می ماند. ۷- میزبان موظف است تنها اقامتگاهی را در    منزل شمال ثبت کند که مجوز فعالیت آن را از مراکز ذیربط دریافت کرده و یا جهت دریافت مجوز اقدام نموده و پروسه دریافت مجوز در حال انجام باشد. در صورت تخلف در این زمینه مسئولیت تخلف با میزبان است و منزل شمال مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. ۲) تعهدات کاربر میزبان ۱- میزبان می‌بایست شماره تماسی در حساب کاربری خود معرفی نماید که همیشه امکان پاسخگویی به آن را داشته باشد و مکلف است به تمام تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی از سوی منزل شمال به موقع پاسخ دهد. ۲- بعد از رزرو اقامتگاه تعاملات میزبان با  مهمان اعم از گرفتن کارت شناسایی، هماهنگی تحویل و امثالهم بر عهده میزبان است و منزل شمال در این خصوص مسئولیتی ندارد. ۳- نظافت اقامتگاه قبل از ورود و بعد از خروج  مهمان بر عهده میزبان است. ۴- میزبان مکلف است اقامتگاه را در وضعیت تمیز به مهمان تحویل دهد. در صورتی که مهمان از نظافت اقامتگاه رضایت نداشته باشد، می‌تواند قبل از تحویل اقامتگاه خواستار نظافت شود و در صورت اجتناب میزبان از نظافت، تصمیم گیری بر مبنای عکس‌های ارسالی از وضعیت فعلی واحد بر عهده منزل شمال  است و می‌تواند وجه رزرو را کامل به مهمان بازگرداند و رزرو اقامتگاه را کنسل نماید. ۵- مسئولیت بررسی اقامتگاه بعد از خروج  مهمان بر عهده میزبان است و اگر خسارتی از طرف  مهمان به اقامتگاه وارد شود، میزبان باید خود این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری نماید و منزل شمال در این زمینه هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ندارد. ۶- احراز هویت مهمان بر عهده میزبان است. در همین راستا میزبان می‌بایست مدارک شناسایی اعم از کارت ملی، شناسنامه، کارت خودرو، سند محرمیت و سایر اوراق هویتی از  مهمان دریافت کند. میزبان باید این موضوع را در شرایط رزرو اقامتگاه متذکر شود تا مهمان مدارک لازم را در زمان تحویل اقامتگاه به همراه بیاورد. مسئولیت عدم هویت‌ سنجی و عواقب آن به عهده میزبان خواهد بود. یک مدرک شناسایی نزد میزبان به رسم امانت تا زمان تحویل ملک باقی می‌ماند. منزل شمال  در خصوص مفاد این بند هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ندارد. ۷-میزبان تایید می‌نماید که هزینه اجاره درج شده در منزل شمال قطعی و نهایی است و اخذ هرگونه هزینه اضافه از مهمان تحت هر عنوان اعم از حق کمیسیون، پورسانت و غیره مجاز نیست. ارائه هر گونه خدمات اضافه بر آنچه که در صفحه شرایط اقامتگاه درج شده است مانند هزینه تمیز کردن استخر، هزینه شارژ کپسول گاز و امثالهم خارج از توافق طرفین بوده و نیاز به توافق مجدد با مهمان است. ۸- میزبان متعهد است در صورت تمدید مدت رزرو اقامتگاه از سوی مهمان، موضوع از طریق منزل شمال صورت پذیرد. ۹- میزبان متعهد می‌گردد که مشخصات اقامتگاه و امکانات آن را دقیقاً مطابق آنچه که در منزل شمال ثبت و تعریف شده است، باشد و اقامتگاه را دقیقاً مطابق تصاویر و توضیحات درج شده در منزل شمال در اختیار مهمان قرار دهد. در صورتی که مهمان هنگام تحویل، متوجه عدم صحت این اطلاعات شود می‌تواند اقامتگاه خود را (قبل از ورود) کنسل کند و وجه را کامل دریافت کند. ۱۰- درصورت هرگونه تغییر در اطلاعات حساب بانکی میزبان، این موضوع باید در سایت به روز رسانی شده و کتباً به ایمیل  اطلاع داده شود. درصورت عدم اطلاع رسانی از تغییر اطلاعات حساب بانکی از طرف میزبان، منزل شمال در این زمینه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت. ۱۱- میزبان متعهد می‌گردد ملک رزرو شده برای مهمان را در هیچ قالبی اعم از اجاره، حق انتفاع و غیره در اختیار مهمان یا شخص دیگری برای همان تاریخ قرار ندهد. ۱۲- میزبان متعهد می‌گردد در صورت عدم مراجعه مهمان به اقامتگاه در تاریخ رزرو شده، اقامتگاه تا پایان مدت رزرو شده، برای مهمان خالی خواهد ماند. همچنین مهمان می‌پذیرد که در این شرایط هیچ‌ مبلغی به وی مسترد نخواهد شد. بدیهی است در صورت درخواست لغو رزرو توسط مهمان، مطابق قوانین کنسلی آن اقامتگاه رفتار می‌شود. ۱۳- میزبان با ایجاد حساب کاربری و ثبت اقامتگاه، اجازه بدون حق عدول را به منزل شمال می‌دهد تا از تصاویر اقامتگاه وی در شبکه های اجتماعی، بلاگ و سایر رسانه های وابسته یا مرتبط با منزل شمال  به صورت رایگان استفاده نماید

*******************


*گارانتی تحویل و تطبیق اقامتگاه
گارانتی تحویل و تطبیق اقامتگاه

????اولین‌باره از منزل شمال  رزرو می‌کنی؟ توی منزل شمال  تا وقتی پات رو توی اقامتگاه نذاری، هزینه‌ی واریزی پیش ما امانته پس اصلا جای نگرانی نیست. ما ضامن حقوقت هستیم و جلوی سواستفاده‌هایی که بعضی جاها رایجه رو می‌گیریم. برای این که بتونیم نگهبان حقت باشیم لازمه که با دقت محتویات این صفحه رو بخونی تا دقیقا بدونی باید حواست به چه نکاتی باشه.

*گارانتی تطبیق اقامتگاه

همزمان با ورودت ، واحد رو بررسی کن. اگه توی شرایط خاص و استثنائی یه واحد دیگه بهت تحویل می‌شه، بلافاصله به ما خبر بده تا جلوی مشکل رو بگیریم. اگه واحد مشکلی داشته باشه که اقامت شما رو مختل می‌کنه قبل از شروع اقامت باید ما خبردار شیم.

*پشتیبانی در طول اقامت

بعد از تحویل اقامتگاه هم کنار شما هستیم. اگه شرایط خاص و مشکلی پیش اومد که اقامت شما رو مختل می‌کرد قبل از هر کاری حتما با ما تماس بگیر و بهمون بگو. لطفا بدون هماهنگی با ما اقامتت رو لغو یا تمدید نکن تا بتونیم کنارت باشیم.

*گارانتی تحویل اقامتگاه

????تحویل اقامتگاه موقعی هست که میزبان به شما کلید رو تحویل بده و شما شروع کنی به استفاده از فضا و امکانات واحد. اگه توی شرایط خاص، قبل از تحویل واحد متوجه مشکلی شدی حتما بلافاصله به تیم پشتیبانی اطلاع بده و به هیچ وجه این قضیه رو عقب ننداز.
*بازگشت هزینه

????پول شما تا زمان تحویل گرفتن اقامتگاه و تطبیق شرایط اقامتگاه پیش منزل شمال  امانته و در صورتی که توی یه شرایط خاص و استثنائی تحویل اقامتگاه از سمت میزبان صورت نگیره ما تضمین می‌کنیم که هزینه اقامتگاه رو به طور کامل به شما برگردونیم